• Tywent 2

  • Tywent

Ostatnie posty

    POMPKA PODCIŚNIENIOWO-CIŚNIENIOWA 16 CZĘŚCI
    • POMPKA PODCIŚNIENIOWO-CIŚNIENIOWA 16 CZĘŚCI
    • POMPKA PODCIŚNIENIOWO-CIŚNIENIOWA 16 CZĘŚCI
    • POMPKA PODCIŚNIENIOWO-CIŚNIENIOWA 16 CZĘŚCI
    • POMPKA PODCIŚNIENIOWO-CIŚNIENIOWA 16 CZĘŚCI
    • POMPKA PODCIŚNIENIOWO-CIŚNIENIOWA 16 CZĘŚCI
    • POMPKA PODCIŚNIENIOWO-CIŚNIENIOWA 16 CZĘŚCI
    • POMPKA PODCIŚNIENIOWO-CIŚNIENIOWA 16 CZĘŚCI
    • POMPKA PODCIŚNIENIOWO-CIŚNIENIOWA 16 CZĘŚCI

    POMPKA PODCIŚNIENIOWO-CIŚNIENIOWA 16 CZĘŚCI

    YT-0673 5906083906732
    Opis produktu
    Pompka podciśnieniowa jest wielofunkcyjnym urządzeniem służącym do diagnostyki systemów w samochodach i technice, których działanie jest oparte na ciśnieniu lub podciśnieniu.
    Wyposażona jest w akcesoria umożliwiające wy...
    125,90 zł
    SZTBrutto
    Ilość
    Cena x Ilość: 125,90 zł Brutto
    Towar w naszym magazynie
    Dostępna ilość: 32 SZT

    Opis
    Opis produktu
    Pompka podciśnieniowa jest wielofunkcyjnym urządzeniem służącym do diagnostyki systemów w samochodach i technice, których działanie jest oparte na ciśnieniu lub podciśnieniu.
    Wyposażona jest w akcesoria umożliwiające wykorzystanie w niemal każdym silniku lub układzie.

    Zakres pomiaru: od -1 do 0 bar.
    Przeznaczenie / Zastosowanie
    Za pomocą pompki można przeprowadzić diagnostykę m.in. poniższych systemów i układów:

    Urządzenia skomputeryzowanego sterownia silnika:
    - barometryczny czujnik ciśnienia (BARO)
    - system PCV
    - system recyrkulacji spalin (EGR)
    - grubowarstwowe czujniki ciśnienia (MAP)

    Urządzenia sterowania zapłonem:
    - podciśnieniowe wyprzedzenie zapłonu
    - zawór opóźniający: SDV, RCV

    Układ hamulcowy:
    - hamulce klasyczne
    - hamulce ABS
    - hamulce pneumatyczne
    - przewody hamulcowe
    - serwomechanizm hamulcowy

    Inne systemy:
    - klimatyzacja
    - tempomat
    - zbiornik paliwa i instalacja paliwowa
    - podciśnieniowy system domykania drzwi
    Sposób użycia
    Diagnostyka systemu recyrkulacji spalin (EGR)
    Zawór systemu EGR jest przykładem zaworu uruchamianego przez podciśnienie.
    W przypadku braku podciśnienia zawór jest zamknięty i spaliny nie wydostają się z zaworu.
    W przypadku doprowadzenia podciśnienie do zaworu, zostaje on otwarty, umożliwiając recyrkulację spalin.

    Diagnostyka grubowarstwowych czujników ciśnienia (MAP)
    •Zmontować układ pompki i zbiornika jak w przypadku odpowietrzania zacisków hamulcowych, a następnie podłączyć do przyłącza podciśnieniowego czujnika.
    •Naciskać dźwignię pompki, aż wskazówka pokaże -0,5 bara. Zakończyć pompowanie i obserwować wskazówkę, powinna być nieruchoma. Jeśli wskazówka się porusza, oznacza to uszkodzenie czujnika MAP.
    •W trakcie pracy czujnik MAP wysyła sygnały zwrotne do komputera sterującego.
    Sygnał ma częstotliwość pomiędzy 85 Hz, a 160 Hz w zależności od poziomu podciśnienia.
    Do pomiaru częstotliwości konieczny jest częstościomierz, należy go podłączyć zgodnie z instrukcją czujnika i miernika.

    Odpowietrzanie zacisków hamulcowych.
    •Upewnić się, że zbiornik wyrównawczy układu hamulcowego jest wypełniony płynem do nominalnej objętości.
    •Odpowietrzanie przeprowadzić według poniższej kolejności:
    - pompa hamulcowa, jeśli jest wyposażona w zawór odpowietrzający
    - zaciski hamulcowe w kolejności od położonego najbliżej pompy hamulcowej do położonego najdalej
    •Podłączyć krótki przewód elastyczny do przyłącza umieszczonego na spodzie pokrywy zbiornika pompy.
    •Zamknąć zbiornik pompy za pomocą pokrywy.
    •Podłączyć długie przewody elastyczne do przyłączy pokrywy. Koniec jednego z długich węży pod-łączyć do pompki, a drugiego do zaworu odpowietrzającego (kalamitki) zacisku hamulcowego. W razie potrzeby posłużyć się adapterem.
    •Nacisnąć dźwignię pompki 10 - 15 razy, aby wytworzyć podciśnienie w zbiorniku pompy.
    •Odkręcić zawór odpowietrzający o 1/4 - 1/2 obrotu, tak aby zbiornik pompy wypełnił się płynem do wysokości około 5 cm. Dokręcić zawór odpowietrzający.
    •Odłączyć przewód pompki od zaworu odpowietrzającego, procedura odpowietrzania zacisku została zakończona.
    •Przed powtórzeniem procedury odpowietrzania w kolejnym zacisku opróżnić zbiornik pompy z płynu hamulcowego oraz uzupełnić poziom płynu hamulcowego w instalacji hamulcowej, do nominalnego poziomu.
    Dane techniczne
    Numer indeksuYT-0673
    EAN5906083906732
    MarkaYato
    Waga brutto (kg)1.4500
    Master Carton MC10
    Pal120
    Ciśnienie [MPa]0-0,20-0,41
    OpakowanieBMC
    Ilość elementów [szt.]16

    Szczegóły produktu
    YT-0673
    5906083906732