Szerokość koszenia: 97 cm Maks. wysokość koszenia: 102 mm Min. wysokość koszenia: 38 mm Rolka podporowa: Brak Kółka podporowe: 2
Emisja zanieczyszczeń Emisja spalin (CO2 EU V): 830,04 g/kWh
Układ napędowy Napęd: Sterowanie pedałem Maks. prędkość jazdy w przód: 6,7 km/h Maks. prędkość jazdy w tył: 3,5 km/h Silnik Pojemność cylindra: 656 cm3 Producent silnika: Briggs & Stratton Nazwa silnika: Intek Moc znamionowa: 10,08 kW Obroty na minutę: 2 600 obr./min Cylindry: 2 Generator: 3 A, 5 A Rodzaj paliwa: Benzyna Filtr oleju: Tak
Husqvarna TC 238 T to mocny traktor do użytku w średnich i dużych ogrodach. Wyposażony w zintegrowany tylny kolektor 320 L, sterowaną pedałem przekładnię hydrostatyczną i napęd o niskim poziomie wibracji. Ergonomiczny fotel oraz kierownica.
FUNKCJE:
Solidna stalowa pokrywa Solidna stalowa pokrywa gwarantuje mniejsze blaknięcie farby w porównaniu do plastiku. Wytrzymała rama Spawana, wytrzymała rama o pełnej długości zapewniająca maksymalną trwałość i wytrzymałość. Farba zapewniająca odporność na rdzę.
Ergonomiczna, duża kierownica Bardzo duża i gruba kierownica zapewnia mniejszy wysiłek przy kierowaniu oraz płynniejszą pracę.
Rozruch nie wymagający ssania Łatwe rozpoczęcie pracy dzięki automatycznemu ssaniu.
Przesuwny, regulowany fotel Regulacja ustawienia fotela do przodu i w dół lub do tyłu i do góry. Kółka podporowe Urządzenie tnące wyposażone zostało w kółka podporowe, zmniejszające ryzyko uszkodzenia trawy na nierównym terenie.
Air Induction Mocny strumień powietrza unosi trawę przed skoszeniem, zapewniając doskonałe cięcie i zbieranie trawy oraz liści.
Przednia oś z odlewu Ciężka przednia oś z odlewu zapewnia doskonałe wyważenie i stabilność, nawet po zamontowaniu kosza.
Przypominanie o przeglądzie Urządzenie wskazuje, że nadszedł czas dokonania przeglądu.
Sterowana pedałem przekładnia hydrostatyczna Regulacja prędkości i kierunku jazdy odbywa się bez trudu za pomocą sterowanej pedałem przekładni hydrostatycznej. Osobny pedał do jazdy do przodu i do tyłu.
Przesuwny, regulowany fotel Regulacja ustawienia fotela do przodu i w dół lub do tyłu i do góry.