• Tywent 2

  • Tywent

Ostatnie posty

    TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA
    • TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA
    • TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA
    • TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA
    • TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA
    • TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA

    TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA

    TEC 720018 5060500720018


    Pojemność: 375 ml- NA 4-5 LITRÓW OLEJU


    TEC 2000 Engine Flush to innowacyjna płukanka do silników spalinowych.

    Doskonale pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się w rowkach pierścieni tłokow...
    65,01 zł

    173,36 zł za 1l

    za sztBrutto
    Ilość
    Cena x Ilość: 65,01 zł Brutto
    Towar w naszym magazynie
    Dostępna ilość: 27 SZT

    Opis


    Pojemność: 375 ml- NA 4-5 LITRÓW OLEJU


    TEC 2000 Engine Flush to innowacyjna płukanka do silników spalinowych.

    Doskonale pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się w rowkach pierścieni tłokowych, kanałach magistrali olejowej, popychaczy zaworowych.

    TEC 2000 Engine Flush pozbywa się m.in. osadu, nagaru, sadzy, a także dokładnie usuwa zużyty olej.

    Jedna puszka wystarczy na 4-5 L oleju w samochodach oraz 5-6 L oleju w motocyklach.

    Kiedy zastosować płukanie silnika?

    kiedy silnik spala olej

    pojazd wydmuchuje ciemny lub niebieski dym
    (Jeśli silnik spala olej i efektem tego jest ciemny lub niebieski dym to znaczy że pierścienie mają opór w pracy i nie dotykają ścian cylindra w efekcie przepuszczają olej do komory spalania.)

    olej wylatuje przez odmę

    olej był wymieniony dłużej niż 15tys. km

    olej jest starszy niż 12 miesięcy

    auto jeździło większości po mieście

    kupiłeś auto lub silnik i nie znasz jego historii

    niska lub nierówna kompresja
    (Jeśli silnik ma problemu z rozruchem, może to oznaczać że pierścienie uległy zapieczeniu przez nagar i zatrzymały się w rowkach pierścieniowych. Podczas pracy silnika ciśnienie w komorze spalania przedostaje się do dolnej części tłoka obniża kompresję w komorze spalania i wydmuchuje olej. Istnieje też możliwość że pierścienie uległy mechanicznemu uszkodzeniu, zdarza się to 1 na 10 przypadków.)

    słychać popychacze zaworowe

    widzisz zapieczone pierścienie

    odczuwasz spadek mocy silnika

    wystąpi niepełna sprawność magistrali olejowej

    występuje problem z poborem oleju
    (Duża ilość zanieczyszczeń, w tym nagaru może negatywnie wpłynąć na przepustowość kanalików olejowych, co z kolei prowadzi do ograniczenia ilości przepływającego oleju – taka sytuacja jest niebezpieczna nie tylko dla silnika, ale również dla turbosprężarki.)



    Produkt zdatny do użytku 5 lat od daty produkcji podanej na opakowaniu.
    **
    Szczegóły produktu
    TEC 2000
    TEC 720018
    5060500720018