Państwa konto zostało utworzone i aktywowane.
Zapraszamy do składania zamówień.
PROSIMY UWAŻNIE ZAPOZNAĆ SIĘ TREŚCIĄ PONIŻSZEJ STRONY.
W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
1. FORMY WYSYŁKI
OBSŁUGUJEMY:
• KURIER DPD
• ALLEGRO DPD/ ALLEGRO SMART DPD - instrukcja
• KURIER InPOST
• ALLEGRO SMART PACZKOMATY - instrukcja
• ALLEGRO SMART KURIER InPOST
• GEIS ( wysyłka palet/półpalet)
AKTUALNY CENNIK DO W/W FORM WYSYŁKI ZNAJDUJE SIĘ POD ADRESEM --> https://grupa.unimet.pl/cennikdropshiping/cennik.pdf .
2. ETYKIETY
Instrukcja postępowania etykietami do każdego sposobu wysyłki, którym dysponujemy:
• W przypadku wysyłki kurierem DPD - nie ma konieczności podawania żadnych dodatkowych informacji ( można podać mail szyfrowany z allegro- nie jest to wymagane), wysyłka następuje automatycznie, etykiety są generowane przez nas
• w przypadku wysyłki kurierem Allego DPD/ Allegro DPD SMART - podczas składania zamówienia należy zaznaczy opcję Allego DPD/ Allegro DPD SMART a w polu mail podać szyfrowany mail z Allegro, etykiety są generowane przez nas
• w przypadku wysyłki towarów GEISEM ( paleta/pólpaleta) - nie ma konieczności podawania żadnych dodatkowych informacji, wysyłka następuje automatycznie, etykiety są generowane przez nas
• w przypadku wysyłki zamówienia poprzez Paczkomaty etykietę proszę dołączyć do zamówienia .
• w W przypadku wysyłki zamówienia poprzez kuriera Inpost etykietę proszę dołączyć do zamówienia .
3. ZWROTY I REKLAMACJE
• Zwroty można dokonać do 14 dni od otrzymania towaru przez klienta bez podania przyczyny ( na koszt klienta) na adres:
UNIMET MAGAZYN GŁÓWNY DWORZYSKO
BIZNESOWA 6
35-213 RZESZÓW
• Reklamacje proszę składać na maila : andzelika.palys@unimet.pl lub sandra.pisz@unimet.pl
W treści maila z reklamacją proszę uwzględnić następujące informację: numer zamówienia, przyczynę reklamacji oraz jeżeli jest to możliwe załączyć zdjęcia reklamowanego towaru
4. PLIKI DO INTEGRACJI
Niezbędne pliki do integracji znajdują się pod linkiem: https://www.hurt.unimet.pl/content/7-pliki-do-integracji
5. ADRES DOSTAWY DO KLIENTÓW FINALNYCH
Podczas składania zamówienia, adres dostawy do klienta finalnego i pozostałe dane dotyczące zamówienie należy uzupełnić w odpowiednim formiarzu dostępnym w jednym z kroków tworzenia zamówienia.
6. ASORTYMENT TOWARÓW - UWAGI
UWAGA!!!
Przed wystawieniem produktów do sprzedaży proszę zwrócić uwagę na to, że w naszej ofercie znajduje się szereg produktów których wysyłka jest problematyczna ( nie są one w tym momencie oznaczone w plikach – pracujemy na dodaniem takich informacji) jak np. drabiny, rusztowania, duże maszyny itp., koszt dostawy takich produktów jest ustalany każdorazowo przed wysyłką.
Posiadamy również w ofercie produkty które są sprzedawane tylko w opakowaniach zbiorczych np. druty spawalnicze lub siatki, wkręty a których cena podawana jest np. za 1kg lub za 1 mb lub za 100 szt.
Cena podawana jest zawsze za jednostkę miary przypisaną do produktu, a nie za pełne opakowanie, pole z informacją o jm znajduje się w pliku z danymi.
Przykłady:
Indeks Artykuł jm Cena za jm W opakowaniu c.za opakowanie
530 5.5*25 WKRĘT SAMOWIERTNY Z ŁBEM SZEŚCIOKĄTNYM HWH 5.5*25MM STO 9 zł brutto 500 szt. (9zł x 5) 45 zł
S-04 SIATKA ŚLIMAKOWA OCYNKOWANA 100CM OCZKO 30*30MM MB 13,22 zł brutto 10mb (13,22 zł *10) 132,20 zł
DRU S08 16KG DRUT SPAWALNICZY SG2 HTW 50 0.8MM 16KG KG 7,93 zł brutto 5KG (7,93* 5) 39,65 zł
Przed uruchomieniem sprzedaży proszę szczegółowo zapoznać się z asortymentem.
7. OPIEKUNOWIE HANDLOWI ORAZ KIEROWNIK - KONTAKT
Poniżej kontakt do Państwa opiekunów handlowych oraz kierownika działu sprzedaży internetowej:
Andżelika Pałys
specjalista ds. sprzedaży
tel. bezp. +48 17 230-67-41
tel. kom. +48 502-366-659
e-mail: andzelika.palys@unimet.pl
Sandra Pisz
specjalista ds. sprzedaży
tel. bezp. +48 17 230-67-42
tel. kom. +48 502-366-659
e-mail: sandra.pisz@unimet.pl
Wojciech Szajna
Kierownik sprzedaży internetowej
tel. bezp. +48 17 230-67-43
tel. kom. +48 664-330-692
e-mail: wojciech.szajna@unimet.pl
8. PYTANIA I ODPOWIEDZI
Poniżej odpowiedzi na kilka najczęściej zadawanych pytań:
1. Czy przy długofalowej współpracy możliwe są u Państwa odroczone terminy płatności? Jeśli tak to na jakich warunkach (długość współpracy, terminy spłat)? – Posiadamy system szybkich płatności. Z opłaconych zamówień jest wystawiana raz w tygodniu faktura zbiorcza.
2. Jaki jest realny czas realizacji wysyłki do klienta? – zwykle to 24/48h w dni robocze od poniedziałku do piątku.
3. Jeżeli korzystam z waszego kuriera to jak dostarczacie do klienta kod śledzenia? Sami go wysyłacie czy dostarczacie nam abyśmy wysłali? – klient otrzymuje ( Państwo również) info sms i email o przesyłce.
4. Czy obsługują Państwo wysyłki z odbiorem osobistym, tj. czy możliwe jest wysłanie do Państwa własnego listu przewozowego (szczególnie ważne w przypadku programu Allegro Smart) – w przypadku Allegro Smart kurier DPD nie ma takiej konieczności ( szczegółowe info w instrukcji po rejestracji) , a w przypadku Paczkomatów tak obsługujemy przeslanie listu, szczegóły są również w wiadomości która otrzymacie Państwo po rejestracji.
5. Czy obsługują Państwo wysyłki zagraniczne? - Tak obsługujemy ( wysyłka tylko na liście przewozowym zleconym przez Państwa ).
6. W jaki sposób obsługiwane są u Państwa przesyłki Allegro Smart? – wystarczy nam email klienta wygenerowany przez Allegro, szczegółowa informacja jest w wiadomości wysłanej po rejestracji.
7. Z jakich firm kurierskich Państwo korzystacie? Czy jest możliwość innej formy dostawy takiej jak Paczkomat lub Paczka w Ruchu? – DPD, InPost, Paczkomaty, GEIS
8. Czy obsługują Państwo przesyłki pobraniowe? A jeśli tak to jak i w jakim czasie są rozliczane? – wszystkie przesyłki realizujemy w Państwa imieniu z poziomu subkonta u spedytora, pobrania wracają na podane przez Państwa konto, czas rozliczeń nie jest zależny od nas tylko od spedytora ( max do 14 dni ).
9. Jaki jest koszt dostawy w modelu w którym chciałbym z Państwem współpracować? – koszt jest różny w zależności od asortymentu, szczegółowy cennik jest wysyłany w widomości po rejestracji.
10. W jaki sposób wystawicie Państwo dokumenty sprzedaży? (czy 1 zamówienie = 1 FV czy może też wystawicie zbiorczą fakturę za dany okres? do każdego zamówienia jest wystawiony osobny dokument WZ, a na koniec każdego tygodnia generowana jest FV zbiorcza.
11. Do której godziny należy wysłać do Państwa zamówienie, aby paczka z produktem została wysłana jeszcze tego samego dnia? -zamówienia są realizowane w kolejności wpływu, nie możemy zagwarantować, że wysyłka będzie zrealizowana w tym samym dniu, wszystko złazy od ilości zamówień które do na spłyną w danym dniu.
12. Od jakiego progu sprzedaży można dostać rabat? – ponieważ zależy nam na tym, aby Państwo jak najszybciej mogli rozpocząć sprzedaż w pełnym zakresie rabaty przewidziane dla tego kanału sprzedaży są dostępne od samego początku współpracy.
13. Na jakich warunkach rozpatrujecie Państwo zwroty oraz reklamacje? Czy przyjmujecie towar z powrotem do siebie na stan z możliwością wysłania go kolejnej osobie, która zakupi go w moim sklepie? Kwestia rozliczenia w takim modelu może być bezgotówkowa, co dodatkowo zmniejsza ilość procesów przy realizacji zamówienia zarówno z mojej jak i Państwa strony.– przyjmujemy towar ale musi być on nieuszkodzony, nie może być używany i musi posiać oryginalne niezniszczone opakowanie. Towar można odesłać bezpośrednio do nas, ale w paczce musi być informacja o tym od kogo klient końcowy ten towar kupił, tak abyśmy mogli się z Państwem rozliczyć ( wystawić korektę). Jeżeli chodzi o reklamacje najlepszym i najszybszym sposobem dla klienta końcowego jest skorzystanie z serwisu danego producenta który jest najbliżej jego miejsca zamieszkania, jeżeli towar trafi finalnie do nas to my i tak odeślemy go do serwisu producenta, a to tylko wydłuży cały proces.