Państwa konto zostało utworzone i aktywowane.

Zapraszamy do składania zamówień. 


PROSIMY UWAŻNIE ZAPOZNAĆ SIĘ TREŚCIĄ PONIŻSZEJ STRONY.

W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji. 

1. FORMY WYSYŁKI 

OBSŁUGUJEMY:

KURIER DPD

ALLEGRO DPD/  ALLEGRO SMART DPD - instrukcja

KURIER InPOST

ALLEGRO SMART PACZKOMATY - instrukcja 

ALLEGRO SMART KURIER InPOST

GEIS ( wysyłka palet/półpalet)

AKTUALNY CENNIK DO W/W FORM WYSYŁKI ZNAJDUJE SIĘ POD ADRESEM --> https://grupa.unimet.pl/cennikdropshiping/cennik.pdf .

2. ETYKIETY 

  Instrukcja postępowania etykietami do każdego sposobu wysyłki, którym dysponujemy: 

W przypadku wysyłki kurierem DPD  - nie ma konieczności podawania żadnych dodatkowych informacji ( można podać mail szyfrowany z allegro- nie jest to wymagane), wysyłka następuje automatycznie, etykiety są generowane przez nas 

w przypadku wysyłki kurierem Allego DPD/ Allegro DPD SMART - podczas składania zamówienia należy zaznaczy opcję Allego DPD/ Allegro DPD SMART a w polu mail podać szyfrowany mail z Allegro, etykiety są generowane przez nas 

w przypadku wysyłki towarów GEISEM ( paleta/pólpaleta) - nie ma konieczności podawania żadnych dodatkowych informacji, wysyłka następuje automatycznie, etykiety są generowane przez nas

w przypadku wysyłki zamówienia poprzez Paczkomaty etykietę proszę dołączyć do zamówienia . 

w  W przypadku wysyłki zamówienia poprzez kuriera Inpost etykietę  proszę dołączyć do zamówienia . 



3. ZWROTY I  REKLAMACJE

Zwroty można dokonać do 14 dni od otrzymania towaru przez klienta bez podania przyczyny ( na koszt klienta) na adres:

UNIMET MAGAZYN GŁÓWNY DWORZYSKO

BIZNESOWA 6

35-213 RZESZÓW

Reklamacje proszę składać na maila :  andzelika.palys@unimet.pl lub sandra.pisz@unimet.pl 

W treści maila z reklamacją proszę uwzględnić następujące informację: numer zamówienia, przyczynę reklamacji oraz jeżeli jest to możliwe załączyć zdjęcia reklamowanego towaru

4. PLIKI DO INTEGRACJI 

Niezbędne pliki do integracji znajdują się pod linkiem: https://www.hurt.unimet.pl/content/7-pliki-do-integracji

5.  ADRES DOSTAWY DO KLIENTÓW FINALNYCH 

Podczas składania zamówienia, adres dostawy do klienta finalnego  i pozostałe dane dotyczące zamówienie należy uzupełnić w odpowiednim formiarzu dostępnym w  jednym z kroków tworzenia zamówienia. 

 

 

 6. ASORTYMENT TOWARÓW - UWAGI 

 

UWAGA!!!

 

Przed wystawieniem produktów do sprzedaży proszę zwrócić uwagę na to, że w naszej ofercie znajduje się szereg produktów których wysyłka jest problematyczna ( nie są one w tym momencie oznaczone w plikach – pracujemy na dodaniem takich informacji) jak np. drabiny, rusztowania, duże maszyny itp., koszt dostawy takich produktów jest ustalany każdorazowo przed wysyłką.

 

Posiadamy również w ofercie produkty które są sprzedawane tylko w opakowaniach zbiorczych np. druty spawalnicze lub siatki, wkręty a których cena podawana jest np. za 1kg lub za 1 mb lub za 100 szt.

 

Cena podawana jest zawsze za jednostkę miary przypisaną do produktu, a nie za pełne opakowanie, pole z informacją o jm znajduje się w pliku z danymi. 

 

Przykłady:

 

Indeks Artykuł jm Cena za jm W opakowaniu c.za opakowanie

530 5.5*25 WKRĘT SAMOWIERTNY Z ŁBEM SZEŚCIOKĄTNYM HWH 5.5*25MM STO 9 zł brutto 500 szt. (9zł x 5) 45 zł

S-04 SIATKA ŚLIMAKOWA OCYNKOWANA 100CM OCZKO 30*30MM MB 13,22 zł brutto 10mb (13,22 zł *10) 132,20 zł

DRU S08 16KG DRUT SPAWALNICZY SG2 HTW 50 0.8MM 16KG KG 7,93 zł brutto 5KG (7,93* 5) 39,65 zł

 

Przed uruchomieniem sprzedaży proszę szczegółowo zapoznać się z asortymentem.


 

7. OPIEKUNOWIE HANDLOWI ORAZ KIEROWNIK  - KONTAKT 

Poniżej kontakt do Państwa opiekunów handlowych oraz kierownika działu sprzedaży internetowej:

Andżelika Pałys

specjalista ds. sprzedaży

tel. bezp. +48 17 230-67-41

tel. kom. +48 502-366-659

e-mail: andzelika.palys@unimet.pl 

Sandra Pisz

specjalista ds. sprzedaży

tel. bezp. +48 17 230-67-42

tel. kom. +48 502-366-659

e-mail: sandra.pisz@unimet.pl 

 

Wojciech Szajna

Kierownik sprzedaży internetowej

tel. bezp. +48 17 230-67-43

tel. kom. +48 664-330-692

e-mail: wojciech.szajna@unimet.pl



8. PYTANIA I ODPOWIEDZI 

Poniżej odpowiedzi na kilka najczęściej zadawanych pytań:

 

1.      Czy przy długofalowej współpracy możliwe są u Państwa odroczone terminy płatności? Jeśli tak to na jakich warunkach (długość współpracy, terminy spłat)? –  Posiadamy system szybkich płatności.  Z opłaconych zamówień jest wystawiana raz w tygodniu faktura zbiorcza. 

 

2.      Jaki jest realny czas realizacji wysyłki do klienta? – zwykle to 24/48h w dni robocze od poniedziałku do piątku.

 

3.   Jeżeli korzystam z waszego kuriera to jak dostarczacie do klienta kod śledzenia? Sami go wysyłacie czy dostarczacie nam abyśmy wysłali? – klient otrzymuje ( Państwo również) info sms i email o przesyłce.

 

4.      Czy obsługują Państwo wysyłki z odbiorem osobistym, tj. czy możliwe jest wysłanie do Państwa własnego listu przewozowego (szczególnie ważne w przypadku programu Allegro Smart) – w przypadku Allegro Smart kurier DPD nie ma takiej konieczności ( szczegółowe info w instrukcji po rejestracji) , a w przypadku Paczkomatów tak obsługujemy przeslanie listu, szczegóły są również w wiadomości która otrzymacie Państwo po rejestracji. 

5.  Czy obsługują Państwo wysyłki zagraniczne? - Tak obsługujemy ( wysyłka tylko na liście przewozowym zleconym przez Państwa ). 

6.      W jaki sposób obsługiwane są u Państwa przesyłki Allegro Smart? – wystarczy nam email klienta wygenerowany przez Allegro, szczegółowa informacja jest w wiadomości wysłanej po rejestracji. 

 

7.      Z jakich firm kurierskich Państwo korzystacie? Czy jest możliwość innej formy dostawy takiej jak Paczkomat lub Paczka w Ruchu? – DPD, InPost, Paczkomaty, GEIS

 

8.      Czy obsługują Państwo przesyłki pobraniowe? A jeśli tak to jak i w jakim czasie są rozliczane? – wszystkie przesyłki realizujemy w Państwa imieniu z poziomu subkonta u spedytora, pobrania wracają na podane przez Państwa konto, czas rozliczeń nie jest zależny od nas tylko od spedytora ( max do 14 dni ). 

 

9.      Jaki jest koszt dostawy w modelu w którym chciałbym z Państwem współpracować? – koszt jest różny w zależności od asortymentu, szczegółowy cennik jest wysyłany w widomości po rejestracji. 

 

10.      W jaki sposób wystawicie Państwo dokumenty sprzedaży? (czy 1 zamówienie = 1 FV czy może też wystawicie zbiorczą fakturę za dany okres? do każdego zamówienia jest wystawiony osobny dokument WZ, a na koniec każdego tygodnia generowana jest FV zbiorcza.

 

11.   Do której godziny należy wysłać do Państwa zamówienie, aby paczka z produktem została wysłana jeszcze tego samego dnia? -zamówienia są realizowane w kolejności wpływu, nie możemy zagwarantować, że wysyłka będzie zrealizowana w tym samym dniu, wszystko złazy od ilości zamówień które do na spłyną w danym dniu.  

 

12.   Od jakiego progu sprzedaży można dostać rabat? – ponieważ zależy nam na tym, aby Państwo jak najszybciej mogli rozpocząć sprzedaż w pełnym zakresie rabaty przewidziane dla tego kanału sprzedaży są dostępne od samego początku współpracy.  

 

13.   Na jakich warunkach rozpatrujecie Państwo zwroty oraz reklamacje? Czy przyjmujecie towar z powrotem do siebie na stan z możliwością wysłania go kolejnej osobie, która zakupi go w moim sklepie? Kwestia rozliczenia w takim modelu może być bezgotówkowa, co dodatkowo zmniejsza ilość procesów przy realizacji zamówienia zarówno z mojej jak i Państwa strony.– przyjmujemy towar ale musi być on nieuszkodzony, nie może być używany i musi posiać oryginalne niezniszczone opakowanie. Towar można odesłać bezpośrednio do nas, ale w paczce musi być informacja o tym od kogo klient końcowy ten towar kupił, tak abyśmy mogli się z Państwem rozliczyć ( wystawić korektę). Jeżeli chodzi o reklamacje najlepszym i najszybszym sposobem dla klienta końcowego jest skorzystanie z serwisu danego producenta który jest najbliżej jego miejsca zamieszkania, jeżeli towar trafi finalnie do nas to my i tak odeślemy go do serwisu producenta, a to tylko wydłuży cały proces.  

NASZĄ OFERTĘ ZINTEGRUJESZ MIĘDZY INNYMI Z PLATFORMAMI:

oraz z dowolnym systemem, który obsługuje import plików .XLS lub.CSV